LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Thursday, October 7, 2010

Idea!

Salam...

Setelah sekian lama aku surf internet dan cari idea-idea perkahwinan idaman aku. ni aku nak tunjuk gambar-gambar yang aku amek dalam Google. ade banyak sangat. tapi aku letak yang mana aku suka yer.

piccas yang aku letak ni semuanya yang aku rase sesuai untuk wedding aku. dan mungkin akan aku guna. adala 2 3 pilihan tapi belum final lagi.

sila jamu mata anda. Credits to Google dan juga kepada pemilik-pemilik web yang aku ambil pics ni. aku pon dah tak ingat dari mana. Credits to all..


kad ni cantik.



ni contoh kek simple yang aku nak.agak-agak ade ke yang bleh buat?

sweet je kek ni kan.tgk je dah sweet. mkn tentu sweet gak yummmm...

Ni dari tiffany & co. kalo tak silap. aku meroyan nak cincin ni kat F. bila p habib jewel ingat nak custommade yang sama. tp staff habib cakap ni diamond yang baesar. alamak...tertelan air liur jap aku. mane ade bajet nak diamond yang besar sangat..alal tak tercapaila nak yang macamni..


aku suka warna merah. so aku nak bilik tido ade warna merah macam nie.

nak DIY giftbox yang mcm ni n riben tukar merah. larat ke aku nak buat? T.T


nak DIY gak rozet untuk penanggah n rozet family mcm ni. comel jer..

nak DIY gak flower centrepiece mcmnie.senang jer. yay!

juga nak DIY bunga pegang camnie..wah banyaknye nak DIY.. larat ke aku nie?aku leh ke buat?hahah

tolong la izinkan aku nak ade tanglong2 macam ni masa wedding aku nanti..leh tak mummy? pleaseeeee

nak baju kahwin n nikah yang mcmnie. baju erra tu canti kat bahagian tangan dia. rare item nie.

nak cari viel yang mcm nie.mane nak cari ek?

nak pelamin kaler merah mcmnie. tapi taknak ade lampu kat atas kepala. panas. nak lampu kat bawah jer.

ok aku dah taktau nak letak ape lagi. ade banyak sangat. tapi untuk pendahuluan yang ni je la ek. nanti aku letak yang betul-betul aku nak guna masa tunang/wedding nanti . ok...sekian....


No comments:

Post a Comment