LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Wednesday, November 21, 2012

News Update

Assalam...

Lorrrr...lama betul aku menung depan pc ni...tak tau plak nak post pasal apa. Huhu dush satu kat kepala. Ok since takda apa sangat nak di post ni nak update la apa yang sepatutnya aku selalu buat yang berkaitan dengan blog aku ni, posting pasal wedding la apa lagi. Hehehe

Bulan 12 ni memang hectic life la untuk keluarga aku sebab adik 2 orang nak kahwin sekaligus. Haaa hamek kau sekali dia bagi. Adik-adik aku ni dah merancang awal-awal agaknya nak kahwin serentak 2 couple ni. Haishh pening kepala mak neng. Hahahah persiapan semua dah separuh la yang boleh di laporkan. Hantaran pon dah setel siapkan awal-awal. Sebab? hakak jugak yng buat dik non oii...2 set hantaran tu...mau tak pecah kepala nak siapkannyer...memang patutla aku siapkan awal-awal..

Adik lelaki p akad nikah and sanding kat umah perempuan seminggu awal. So next weeknya majlis besar kat rumah lelaki plus majlis besar kat umah perempuan untuk adik aku yang perempuan. So sume kena double up. Aku harap-harap makanan, doorgift and semua yang dirancang cukup malah berlebihan. Lebih takpe jangan tak cukup. Nanti orang mengata..

So, nanti akan update yang lain bila dah nak dekat tarikh majlis okey..daaa...

No comments:

Post a Comment