LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Wednesday, November 10, 2010

Week End Eye Candy! #1

salam...
ni aku nak mulakan satu Week End Eye Candy! (WEEC) dalam blog aku..hope it happen!
WEEC ni sebenarnya post yang mengandungi gambar yang aku suka tak kirala gambar ape-ape pon yang tak berkaitan dengan aku pon aku akan letak.

tujuan WEEC ni adalah seperti yang korang tau aku tak akan bukak internet sabtu dan ahad becoz i need 'me time' on saturday and sunday and also kalo ade cuti( raya ke ape ke yg penting cuti)so WEEC ni adalah salah satu cara supaya blog aku ni tetap ade peninggalan sementara aku buat posting minggu berikutnya...

WEEC akan aku post setiap hari jumaat. if ari jumaat jadual aku pack maka WEEC akan ade pada hari khamis atau hari sebelumnya (kalo schedule pack sgt ok!)

Sooo untuk permulaan WEEC ni hari khamis dan jumaat akan ade WEEC (untuk tujuan latihan..hakhakhak makcik ni kadang2 pelupa sebenarnyerrr...)

so enjoy my WEEC!



piccas are googled..so credit to piccas owner.

No comments:

Post a Comment