LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Tuesday, November 9, 2010

Beading

Salam...

kebelakangan ni aku dah siapkan beberapa projek baru. projek ape? jahit manik la..layan gambar la....




ni baju baru buat masa kakak sepupu F kawen. F insist nak aku pakai baju sama tema kaler ngn family dia. baju kurung moden. just corak2 abstrak, tapi aku gatal tangan gak nak tambah manik kat leher sebab aku rasa kosong sangat. teknik manik tabur je senang.


yang ni kain untuk baju nikah. aku nak tambah manik teardrop (titisan air mata) kat hujung lace tu kasi berat skit baju nikah nanti...nantikan hasilnya masa nikah nanti yer.





ni sume simpanan manik-manik yang aku ade. tak pro tapi adela skit2..ade lagi tp letak yang ni jer la..please ignore buku dalam pic ni.hehehe ade ke sambil jahit manik sambil baca buku?gile ko nolie!


haaa ni adalah tudung nikah yang aku beli aritu. abaikan duit rm50 tu ye..harga tudung ni murah jer..bawah rm40 tau..kat PKNS shah alam.kedai mane dah lupa la..kalo tgk betul2 beading tudung ni memang out. masa aku beli pon ade manik yang dah tertanggal.alang-alang dah tertanggal aku buang sume manik tudung tu.ni projek yang masih berjalan (blum siap la). nanti kan sedikit preview bila dah siap nti ok.

sekian laporan beading.hahaha

No comments:

Post a Comment