LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Thursday, December 9, 2010

Salam Maal Hijrah..

Salam..

Maaf kerana aku terlambat mengucapkan salam Awal Muharam kepada anda semua..makcik betul2 bz la balek dr cuti nie..terkejar2, rushing sini sana, siapkan report itu ini, etc..etc..huhhu

org slalu bila tahun baru akan tanya azam baru..sempena tahun baru Islam ni anda sume ade azam baru ke? Aku ada...ade satu benda dah lama aku nak buat, bukan untuk sape2 tapi untuk diri aku sendiri jugak. dah lama aku pikir nak buat. cuma baru ni datang hidayah kot..agak2 anda sume leh teka tak?

Kalo betul tekaan bkorang betulla...aku dah memakai hijab aka tudung..alhamdullillah aku sekarang lebih rase secure..baru aku tahu nikmatnya pakai tudung..aku janji dgn diri sendiri pasni aurat akan aku jaga.aku masih baru..mmg ambil masa untuk sesuaikan diri..tp aku akan sedaya upaya menjaga aurat aku..tingkahlaku aku, semuanya.

memakai tudung tak bermakna hati aku akan lembut.aku akan lebih tegas dengan staf aku. tiada kompromi bagi mereka yang melanggar peraturan yang telah ditetapkan. cuma aku tak garangla..dan aku harap staf aku semuanya sihat, bekerja dengan baik,hidup dengan baik jugak..

wassalam..

No comments:

Post a Comment