LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Friday, July 1, 2011

I got Vintage!

Salam...

Arini time rehat tengahari tadi aku balik rumah mak aku jap. Sampai rumah aje, aku tengok mak aku tengah kemas almari lama.Ada macam-macam barang dia masa muda-muda dulu dia simpan. Tapi kebanyakannya dah rosak, dah tak boleh diperbaiki. Aku pun join jugak kemas (sebenarnya join selongkar lagi adala..hahaha).

Hasil kemas(@selongkar)? Aku dapat 2 helai selendang sutera yang elok lagi (sekarang tengah pakai hehehe jumpa je terus cek elok ke tak pastu terus iron dan pakai.) dan seutas beg tangan kulit vintage (22 tahun tu vintage kan? kira vintage la tu..). Beg tu tak outdated pun bila aku compare dengan beg tangan Fossil vintage yang aku ada. Aku tanya mak aku, beg ni bila dia beli sebab aku ingat beg ni memang dah lama ada dalam almari buruk tu. Mak aku cakap dia beli kat Rantau Panjang masa adik aku umur setahun. Bila kira-kira balik beg tu dah umur 22 tahun (tanya lagi skali nie..kira vintage la tu kan?). Hepinya aku dapat beg tu. Lompat-lompat macam masa anak dara terlupa diri sekejap. Hehehehe. Seronoknya dapat beg vintage. Heheheh dan tudung yang aku pakai ni tudung sutera yang best gak. Aku gayakan ala-ala tudung wanita Turki, tak perlu kelepet tudung tepi pipi pun, tapi mesti ada anak tudung dalam yang tutup anak rambut. FYI wanita Turki suka pakai tudung sutera.

Fuuhh what a day. Pagi perjumpaan dengan orang-orang korporat, tengahari dapat barangan vintage. What a life...syukur alhamdulillah!

Gambar yang diambil guna hp nokia dalam galaxy tab aku sebab lupa bawa usb tab tu.huhuhu. Inilah beg tu. Masih elok cuma tali je dah pecah-pecah tepi sikit.

Note: sayang mak!

No comments:

Post a Comment