LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Wednesday, July 20, 2011

Sabah here i come...

Salam...

Sabtu ni aku kena pergi sabah bahh. Kawasan yang kena pergi ialah Kota Kinabalu dan Kundasang. Aku tak penah pergi sana lagi. Hohoho sooo excited. Tapi sebab kerja, so kena fokus. Ok sedang buat muka fokus kerja. Hehehehe

Kundasang dan Gunung Kinabalu 

Kinabalu War Memorial, Kundasang.
Source: Google

Ini dua foto yang aku dapat dari internet. Sebab tak pernah pegi, so tak ada gambar nak share. Nanti aku sampai sana aku ambil gambar banyak-banyak buat kenangan ye. Huhuhu sekali lagi....EXCITED!! siap ada pelangi-pelangi dan mata yang bersinar-sinar sebab excited ni...Julaida.......kalau kau baca post ni aku kat Sabah 23hb sampai 26hb. Nak jumpa aku tak???


Note: Balik ni kena start packing sebab Jumaat banyak kerja lain nak buat. Lalalalalalalalala happy....

No comments:

Post a Comment