LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Wednesday, August 4, 2010

Rupanyaaaa.....

Salam...
ni nak update ape yang jadi kat ofis semalam..rupanya ade audit persekitaran tempat kerja...OMG!!

nasib bek aku baru je letak peti cadangan, maklumbalas pelanggan, piagam pelanggan (tp sbb ofis aku ni OSC so aku letak piagam permohonan OSC) sijil2 iso yang dah dibingkaikan, penghargaan n pencapaian yang dah juga dibingkaikan...fuhh selamat..dan makesure semua staff pakai nametag termasuk dengan diri aku skali (yg paling tak best kena sanggul..i hate sanggul my hair...hmmm bilala nak dtg iman pakai tudung nie...Tuhan, tolong aku..)

rupanya benda2 yang aku tulis kat atas tu adalah sgt penting. In case kalo ofis korang kena audit (yang keje dengan gomen la yer)kalo bos korang tak aware harap2 korang tolong dia awarekan diri masing2 yer..(tp aku bos..huhuhu bos ke?..nak taknak kena gak awarekan staff aku...yang mcm pahat n tukul nie..tp dorang tetap best pd aku!)

arini dan esok audit teknikal plak iaitu audit pada dokumen, proses penyampaian perkhidmatan meliputi perancangan, pengurusan pelaksanaan, pemantauan dan penilaian proses.

Fuh fuh..fight 4 ur work nolie..huhuhuh...harap2 semua ok...

aku masih tertanya2 kenapa dia nak audit OSC sampai 2 hari??padahal aku dah cek dah ngn audit dalam, dorang kate OSC skit je kena audit pon...mayb peluang penambahbaikan kot..harap2 semua ok jer..

(T-T) rase nak nangis pon ye gak..banyak nyerr keje ku....

No comments:

Post a Comment