LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Monday, August 9, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan

Allahumma Balighna Ramadhan....

Ya Allah sampaikanlah kami ke bulan Ramadhan...

kepada anda semua.selamat berpuasa. cuba penuhi bulan puasa ini dengan ibadah...aku pon sama..tahun ni nekad untuk memperbaiki amalan yang mane kurang..aku mencari keredhaan dan sinar dari Allah supaya aku berubah menjadi manusia yang jika tidak terbaik sekurang2 nya bukan yang paling buruk... amin...

aktiviti bulan puasa? hmmm keje macam biasa..ari minggu still kena p cari barang2 yang mane perlu. time pose ni la kita leh main harga dengan penjual2 diluar sana..so kena tahan dugaan berpuasa tu..haus pon harung jugak...kalo nak dpt the best mesti usaha the best jugak kan??

petang td dah abis pk..ade 2 pilihan jenis kain yg nak dibuat baju tunang n hantaran baju nikah. kain chiffon dan kain shantung (betul ke aku eja? lantakkan..asal bunyinyer sama!)tp nak kena p survey dulu nti...Binwanis, Jakel, Nagoya..hmmm ape lg ye kedai kain yang ok? kena peruntukkan 1 hari utk cari kain jer.

aku ade gak terpikir baju bertunang nak wat lain dari yang lain...tp aku takut mak aku terkujat je nti..igt nak pakai baju kurung biasa jer...ataupun pakai baju india tu...ala yang dorg slalu pakai ngn suar tu...(gile ke aku nie? mmg terkujatla org tua aku nti...)

hmmm..kena pk gak tu..inila susahnyer org yang takde tarikh lagi nie...lintang pukang la aku rase....tak teratur lagi nie....

slow slow kayuh yer cik nolie....(dah terasa aura bulan ramadhan...alhamdulillah...)

mari puasa elok2 jgn puasa yangyok tengahari bukak periok! hahahah

No comments:

Post a Comment