LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Sunday, April 3, 2011

Siti kawen!


Salam...

Nak cite pasal my BFF kawen...Aku kenal Ct masa kat Uitm lagi. Roomate aku dulu. Asrama Anggerik untuk student school FSPU. Asrama paling dekat kat skul FSPU. Kami BFF sampai skang nie. Kalo jumpa mesti kena lama-lama sebab ade macam2 benda nak citer. Tapi Ct student landskap aku dulu student planning. Floor studio kitorang sama.

Masa ari dia nikah aku tak dapat datang.  Tapi malam sebelum esok dia nikah tu aku datang jumpa dia bagi adiah kawen trus. Ct leh wat muka selamba sok nak nikah. Hahahah taktaula kawan aku sorang tu. Malam tu family dia blanja aku makan satay. Sedap betul satay pakcik tu. Pakcik tu meniaga satay naik motor je kat area umah Ct. Makan banyak-banyak tak ingat dunia. Hahahah..

Minggu seterusnya sanding kat umah dia pon aku tak dapat pergi. Minggu lepas ari Sabtu baru dapat pegi, tu pon kat umah belah lelaki. Dengan muka tak malu aku pegi jugak. Sampai-sampai trus salam Ct dan mama dia, trus dorang suruh aku duduk makan kat meja VIP. Alamak segannya. Tapi duduk jugak. Dah makan, amek gambar, dapat doorgift, salam-peluk-babai....lek umah trus. Kenyang...lauk pengantin daging dendeng best ever...Huhuhuh



Ni adiah kawen ct n faiz..Huhu xleh letak gambar keseluruhan adiah. Yang penting ikhlas..


Ni gambar Ct MMS aku masa aku kat Penang. Ct in her Baju Nikah Dress. Chomell...


Ni perkarangan umah pengantin lelaki, Faiz.


Aku yang chubby ngn pengantin. Serba putih..i loike!


Ni Ct nyibuk2 dengki aku makan kat meja VIP, sbb dia cakap dia tak dapat makan banyak kat meja pengantin. Hahahaha nasib la ko Ct...


Note: Selamat Pengantin Baru Ct..kawen jugak kawan aku yang brutal nie..Heheheh

No comments:

Post a Comment