LOVELY NOLIE!

Assalam..this is about me..my life..my journey..my joy and my pain..my good days and my bad days...

Monday, April 4, 2011

Happy Birthday Allif!

Salam...

Semalam sambut hari lahir adik aku. 04041994 hari aku dapat adik bongsu aku Muhammad Allif. Skang dah 17 tahun. Dah besar dan terasa cepatnya masa berlalu. Rase cam semalam baru je nampak dia lari2 pakai baju skolah taska dia warna purple padahal baju skolah taska dia warna ijau tp dia pelik tak suka pakai baju tu. Untuk pengetahuan, adik aku ni lahir-lahir je dah tumbuh gigi. Doktor cakap mak aku terlebih kalsium. Sampai adik aku lahir ade gigi dan tak dapat mak aku nak breastfeed dia.

Petang pas keje aku rushing p kedai kek (Kedai kek kawen aku nie). Tokey kedai tu pon dah kenal aku dah. Servis memang superb. Aku pilih kek coklat sebab Allif suka coklat. Dah pilih dah bayar, aku p beli kuih plak (ni mak aku yang pesan, malas masak la tu...) huhuhu..

Sampai umah je Allif dah tunggu. Dia baru balik dari tuisyen. Excited giler. Padahal kalo ikutkan sederhana je sambutan yang aku buat. Tak kisahla, asalkan ada. Dan adik aku pon happy je aku tengok. Alhamdulillah.....

Selamat Hari Lahir Allif. Semoga sihat selalu, belajar rajin-rajin dan berjaya dalam SPM tahun nie..

Kek coklat birthday Allif

Birthday Boy!

No comments:

Post a Comment